خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری استان قزوین؛

با  نصیحت کردن نمی توان فساد را ریشه کن کرد

با  نصیحت کردن نمی توان فساد را ریشه کن کرد
حجت الاسلام مصطفوی ‌گفت: مردم از ما اقدام عملی می خواهند. با  نصیحت کردن نمی شود فساد را ریشه کن کرد. تعبیر دستگاه قضا این است که امروز دیگر وقت جراحی است و اگر بخواهیم باز نصیحت کنیم نشان می دهد که نسبت به نظام و ارزش ها خیرخواه نیستیم.
کد خبر: ۹۶۱۵۷۹۰
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز آئین تکریم و معارفه بازرس کل استان قزوین، برگزار با حضور دکتر خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور و هیات همراه، مسوول و مدیران استانی در سالن عدالت دادگستری کل استان قزوین برگزار شد. 

حجت الاسلام مصطفوی رئیس کل دادگستری استان قزوین در این مراسم با اشاره به انتظار مردم از دستگاه های نظارتی بیان کرد: مردم ما از دستگاه های نظارتی انتظار زیادی دارند و آنها را چشمان بیدار نظام می دانند. اینکه به قانون ملتزم باشیم همین است که دستگاه های قانونی فعال باشند و یکی از رسالت های دستگاه های نظارتی این است که به سلامت نظام اداری بپردازند.

وی گفت: هر چقدر سلامت اداری ما تضمین شود به همان نسبت نظام سیاسی را سالم و پرقدرت می بینیم و اگر نظام اداری ما سست و ضعیف باشد به همان میزان نظام سیاسی ما سست می شود و در این صورت نباید انتظار داشته باشیم نظام سیاسی ماندگار باشد.

رئیس کل دادگستری اظهار کرد: پیشگیری برای ما اصل و اساسی است و باید تبیین و روشنگری قوانین داشته باشیم و در دستگاه های نظارتی اهل لاپوشانی نباشیم. 

حجت الاسلام مصطفوی ‌عنوان کرد: مردم از ما اقدام عملی می خواهند. با نصیحت کردن نمی شود فساد را ریشه کن کرد. تعبیر رهبر انقلاب از فساد این است؛ اژدهای هفت سر. دستگاه نظارتی دیگر نصیحت ندارد و تعبیر ما این است که امروز دیگر وقت جراحی است و اگر بخواهیم باز نصیحت کنیم نشان می دهد که نسبت به نظام و ارزش ها خیرخواه نیستیم.

وی افزود: ما نباید نظام و دستگاه های حاکمیت را در مبارزه با فساد ناتوان نشان دهیم. ما مسوول استان خودمان هستیم و اگر انحرافی دیدیم باید به صورت قانونی پیش ببریم. شرع مقدس و دین، خط قرمزها را مشخص کرده است و مسیر ما نیز همین است و مسوولین دستگاه قضا تاکید دارند در راستای منویات مقام معظم رهبری که ما در مبارزه کوتاه نمی آییم و اهل مماشات نیستیم اما اهل تدبیر هستیم.

حجت الاسلام مصطفوی در پایان با اشاره به اینکه سلامت اداری می تواند امیدآفرین باشد گفت: اگر مسوولین به نحو احسن وظیفه خود را انجام دهند مردم را به نظام امیدوار می کنند.

گفتنی است؛ طی این مراسم ابوالفضل خمسه که پیش از این بازرس کل استان زنجان بود به عنوان بازرس کل استان قزوین معرفی شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار